Miicha

Mitt liv som jag.

Åter tillbaka.

Allmänt Permalink0
Haft lite problem med internet men nu är jag åter tillbaka med bloggandet.
 
Har varit sjuk sen i måndags med en förskylning som min sambo smittade mig med, känner mig bättre nu men inte 100 frisk ännu men är på benen.
 
Idag ringde min kära läkare till mig och var så orolig att jag inte hade hört av mig till dom då jag varit sjuk, han underade hur jag mådde och sa att jag varit sjuk, men det känns bra att dom var orolig för mig då jag inte hade hört av mig något till dom.
Så jag kan sluta med att besöka HC om jag nu så vill och har tillräckligt med styrka, så jag kan alltid göra ett försök.
Men just att läkaren ringde så där till mig gav mig väldigt bra med styrka och stöd så jag kan sluta med det där och fortsätta mig egna väg.
 
Super bra!
Till top