Miicha

Mitt liv som jag.

Black Shelton!

Allmänt Permalink0
Började lyssna på denna grymma artist för någon dag sen, blev förälskad.
Jag lyssnar mest på rock, hårdrock, metal, heavymetal, dance, trance och så vidare och country har jag som lite skäms över.
Men country för mig är ju sommar och jag blir så glad över att jag lyssnar på denna musik sort.
Samma gäller med raggar låtar är ju typiskt sommar för mig men det kan man lyssna på året runt och är minst lika bra för det.
 
Black Shelton såg jag då jag var inne på MySpace och kollade va det var för artist och sen så fastnade jag för honom och rösten gör så jag får rysningar av nå slag.
Nä, han är skit bra!!
 
Denna låt är ju så klart en cover av Kenny Loggins från 1984,men Black Shelton sjunger denna i den nyare filmen av Footloose som kom 2011.
 
 
Till top