Miicha

Mitt liv som jag.

Forgotten bortglömd.

Allmänt Permalink2
Ibland så känner jag att det är ingen som vet att jag lever, var finns jag? Vem är jag? Vad är jag för dom?
 
Ibland så tror jag att jag skrämmer bort folk för att jag är som jag är, för jag är inte perfekt eller som alla andra utan jag är mig själv och det är jag stolt över men att jag tror att vissa är blyg och kanske inte vet hur dom ska uttrycka sig egentlemot mig.
Men jag är inte farlig på något vis men varför är det då ingen som vill vara min vän där jag bor?
Jag har alltid haft svårt att få vänner sen liten men oftast så har jag en vän eller två en period och sen slutar det bara så där tvärt, då blir det funderingar hos mig om vad jag gjorde för fel men inget svar får jag.
 
Känner mig bortglömd.
Bortglömd och ensam.
Visst jag har sambon och tre djur men det gör det inte bättre och inte sämre heller för visso men jag behöver vänner som man kan hälsa på och vänner som kommer och hälsa på men det är inte vänner heller som gör så jag känner mig bortglömd utan nära och kära som man verkligen behöver i sitt liv som lixom är borta.
Den nya familjen jag vill lära känna finns långt bort och känner mig inte riktigt tillfreds på den sidan heller.
 
Är det mig det är fel på eller är det dom?
 
Behöver mer folk omkring mig men jag orkar inte försöka mera att locka hit folk, jag har försökt.
#1 - - Disponenten:

Nej det är inte dej det är fel på, det är dom andra.

#2 - - Kicki:

Du måste våga satsa för att vinna!
Ett talesätt, du kan bara du vill. Hur tror du blyga jag fått vänner som?
Vet att du kan men dom är fega bara och släppa in andra i sitt liv. Stå på dig!

Till top