Miicha

Mitt liv som jag.

Naturen.

Allmänt Permalink0
Igår for jag och sambon till mitt favoritställe, vi fick väldigt god mat och så en god efterätt.
Satt där med dom och surrade och Zelda fick springa av sig väldigt mycket och sen efter efterrätten så gick sambon och jag till dödafallen som det även heter Sågfallet.
Men före allt det där så gick jag sambon och fostermamman ner till en fotbollsplan och kollade lite där och på en paintball bana som även fanns där på området.
Så tog fram min mobil och fotade rätt mycket då jag älskar naturen och vatten.
 
Här är paintball banan, har vilja länge att prova det men det får nog bli längre fram.
 
Stod på en träbro och tittade på hur det forsade, en rejäl fart.
 
Här kommer bilder på promenaden till fallet.
 
Här är bildena på Döda/Sågfallet samt bilder på laxtrappan, vilket jag alltid (fördetmesta) går till då jag kommer hit
 
Sen vägen tillbaka till stugan.
 
Där vart det inte mycket bilder men väldigt fint är det att gå där.
Det var rätt många år sen sist jag gick just där jag brukade gå när jag var yngre med min kompis, min sambo litade nämligen på mig om vart vi var på väg men jag sa "Om man kommer vilse så är det bara att höra efter älven så då kommer man alltid fram till något", men jag var aldrig vilse utan visste var jag var.
Älskar den skogen, älskar att vara i den stugan, men synd det varade en dag.
Till top