Miicha

Mitt liv som jag.

Trött och frusen.

Allmänt Permalink0
Jobbade hela dagen och idag så tyckte jag att jag gjorde ett bra jobb.
Stod för de mesta och vilade emellan åt då jag fick så ont i fötterna, när jag satt mig så bara värkte det på fotvalven och hälen.
Jag gnäller inte så ofta att jag har ont men då jag har ont så säger jag det så alla vet att jag har ont, men det är bara synd att man inte får den resposen som man vill.
 
Men jag gjorde ett bra jobb.
Jag hade inte ont i axlen något idag så det är SUPER bra och kändes så skönt att det inte värkte men synd bara med fötterna.
Jag måste nästan kolla upp med fötterna om det är något jag ska göra för att det ska bli bättre för jag har haft problem med de sen jag var liten, sen är det jobbigt att ha problem med fötterna då man använder de mest.
 
Sen är jag smått frusen för att jag är trött så jag ska nog gå och lägga mig i sängen.
 
Zelda som varit med oss på jobbet är totalt slut körd och legat mest efter vi kommit hem.
Hon låg på soffan ett tag och hade huvudet på mitt knä och somnade till och då fick jag en liten klump i halsen för hon har inte gjort det förut och kände mig så glad att jag har en hund igen efter så många år utan.
 
Hostan vill vara ihop med mig sen några dagar tillbaka och jag vill som göra slut men hostan den vill vara kvar hos mig, tyvärr.
Måste nog vara hård och säga att jag inte vill vara ihop längre med hostan så den kanske förstår att det inte funkar mellan oss längre.
Till top