Miicha

Mitt liv som jag.

Crazy of the day.

Allmänt Permalink0
Denna är dagens crazy bild på mig ;)
Ny duschat efter att sittit nere i källaren i brist på allt och ingenting i väntan på att det ska komma några varmvatten, men jag triv så bra nere i källaren och med pannan tydlgien så jag kan sitta där i flera timmar som det känns.
 
Tidigare har jag städar ut mitt bagage i bilen så nu är det rent och fint och dammsugit där också men imorgon blir det nog resten av bilen som ska dammsugas och eventuellt så ska vi tvätta bilen så hon blir fin fram till helgens färd.
 
Ska se om vad man ska hitta på ikväll men det blri nog lugnt, men imorgon ska jag nog hålla på mer här hemma så det blir fint för en gångs skull men det går snabbt för vi har ju inte ett sånt stort hus som turen är, och så imorgon kväll ska jag baka en tiger kaka som min mamma ska få :)
 
Sen så kolalr jag på skor som jag fundera på att köpa till sommaren ;) 
 
Kiss <3
 
 
Till top