Miicha

Mitt liv som jag.

Spray målade ljuslyktor.

Allmänt Permalink0
Igår så spray målade jag dom hära ljuslyktorna till grön 3D färg men det vart inte så 100 bra men ändå vart det fint, sen så lyser det ite grönt och så vart det mycket mysigare med detta än genomskilnig glas som det var förut.
 
Sen har jag spray målat en lerkruka i samma färg och de ska jag ha en grön växt i, men bild får jag lägga ut sedan då det är 100 klart :)
 
Jag vaknade återigen super tidigt och klev upp vid halv 3 imorse/inatt och gjorde eld i pannan men misslyckades med det så sambon kunde inte duscha, såg på tv och spelade på mobilen som vanligt och en massa funderingar går och vimmla runt i hjärncellerna i fullaste brand.
 
Nu ska jag få i mig lite activia så magen kommer i balans och så dricka lite kaffe och säga hejdå till min älskade sambo.
 
Kiss <3
Till top