Miicha

Mitt liv som jag.

1 maj.

Allmänt Permalink0
Idag så vaknade jag kl 3 ca och klev upp då jag hade en enorm magsyra, tog samarin och gick ut med Zelda och fick inte en chock men vart nog lite irriterad för att jag såg snö falla och va lite vitt på marken.
Gick in efter en stund och hela kroppen kändes som konstig som om det vore något fel.
Ner till källaren för att starta i pannan för tänkte så det skulle bli varmt innan sambon vaknade.
Spelade sen på mobilen och fixade internet så det funkade igen, såg lite på tv och däckade på soffan och sof till kvart i elva ungefär.
 
Snön är som tur är borta, dela så förstod jag att det skulle försvinna lika snabbt som den kom men vart ändå lite irriterad.
Vi har ätit frukost nu eller flunch som man kan säga också och ska ner till den populära källaren och kolla om det blir någ värme i systemet, fixa kaffe måste jag göra också så man blir som folket.
Blir nog en halv seg dag då man känner sig lite seg i hela kroppen då man sov rätt länge, men ska ändå försöka att göra något hemma så det blir bättre inne.
 
Kiss <3
Till top