Miicha

Mitt liv som jag.

Älven.

Allmänt Permalink0
Detta är älven som går genom byn jag bor i och den heter Fjällsjöälven.
Väldigt vacker är den.
 
Tog fotot igår då vi var hemma på byn och innan man kom hem, så idag då redigerade jag den via min mobil.
Jag bara gillar bilden som jag gjorde och fotate och kan bara se på den ett tag och önskan att man kunde fota mera på älven.
 
Ska fota nog mera sen då man är ute och gå med Zelda framöver då det blir varamare ute, just nu är det mulet och smått kallt samt att de blåser lite.
Väntar då det blir varmvatten så man kan ställa sig i en varm dusch och värma sig ett tag där.
 
Har inge aning om vad man ska hitta på, men imorgon lär man nog vara dötrött då man kommer hem från jobbet då man inte är van att vakna så tidigt och massa att tänka på då man är på jobbet, sen så är man ju social där också så det tar en på krafterna då man inte varit så social på ett bra tag.
 
Men det är väldigt skönt att börja jobba igen även om det bara är 50% man är där, men bättre det än att man ska sitta och dega då man är hemma och ha tråkigt och att ingen hälsa på, boring säger jag.
 
Till top