Miicha

Mitt liv som jag.

Bjach..

Allmänt Permalink0
Sambon försökte väcka mig kl 6 imorse men det gick inte så bra, han försökte fresta mig med ny kokt kaffe men det hjälptes inte, jag var för trött.
Vaknade senare genom att sambon ringde mig från jobbet, då vaknade jag till men fortfarande trött.
 
Hörde dom små och stora fåglarna ute som kvittrade fint, även irriterande, jag klädde på mig för att jag skulle gå ut med Zelda.
Måste ju få hennes behov före mina.
När vi sedan gick in så gjorde jag mina behov och sen fixade jag lite kaffe och frukost, drack inte upp all kaffe i muggen men frukosten var god så den åt jag upp rätt snabbt, fickade lite mera kaffe men det började att bli lite starkt så får koka mer senare.
Gick ner till källaren och hedde på lite eld i pannan så det kan bli lite värme i huset men det är rätt varmt ändå men lite till värme spelar ingen roll.
 
Mor min ringde på FaceTime så då satt man och surrade en stund där medans man såg på tv, men nu är jag fri igen och ser på tv för mig själv.
Sen väntar jag på att posten ska komma för väntar på lite saker men med min otrur så lär dom nog komma nästa vecka eller så.. Skulle inte förvåna mig det minsta..
Till top