Miicha

Mitt liv som jag.

Skälla utan någon anledning.

Allmänt Permalink0
Jag som var dum skällde på en tjej på teknikproffset på chatten.
Skrev att jag hade fått fel vara till min MacBook Air och att det stod fel på papprerna.
Om jag säger så här så är det bra att ta reda på saker flera gånger innan man börja att skälla så bad kvinnan om ursäkt och att det inte var meningen.
 
Jag hade köpt fel vara för det var Pro Retina jag köpte jag har bara en Air, hmm, tur hon tog det bra.
Därför man ska kolla en ett två extra gånger innan man skäller så det inte blir helt galet ute, och om man har fel så be om ursäkt.
Jag ångrade mig att jag inte tog reda på vad som var felet för än jag skällde på henne, men nu är det löst.
Jag ska skicka iväg vara jag köpte fel och så ska jag få den som var rätt så jag reuterar den.
 
PUH! Tur att jag löste det ändå, blev lite arg på mig själv.
Tur att ordet förlåt och ursäkt finns!
Till top