Miicha

Mitt liv som jag.

Äntligen!

Allmänt Permalink0
Fick dessa fina saker på posten idag!
 
Nu ska jag spela tv-spelet och se om det går bra och ikväll så ska vi se på de två säsongerna på the Big Bang Theory och sen kanske till helgen se på Miniorerna. 
 
Var och bytte däck idag så nu har man bra och helt nya vinter däck på bilen och jag tog hem de två däcken som var rätt okej på mönstren och resten av de två slängde jag då det inte ens var godkänt som sommardäck.
 
Känner mig ändå lycklig men ändå så är det något som fattas i mitt liv men får se om det blir en vändning då jag hoppas på en sak sedan som jag och sambon ska kolla på nästa måndag. 
 
Sabaton ligger tätt intill mig på soffan och spinner så fint och när jag kom hem så jamade han som en fågelunge, det låter så sött då han gör det.
 
Imorse när jag skulle rasta Zelda så tittade hon bakåt då hon hörde någåt så då var det två rådjur som sprang över vägen och hon bara tittade, och det var en bekant som jag surrade men och han sa att jag skulle släppa lös henne i skämt men jag svarade att då kommer hon nog inte tillbaka på ett tag, hehe.
 
Är så glad att jag har 4 fina djur som är så kärleksfulla som hette duga, tre fina katter Jessie, Lasse och Sabaton och en fin hund Zelda.
Jag älskar mina djur så mycket och vill inte göra något annat än att ge dom så mycket kärlek som det bara går.
 
Nu måste jag nog sluta för Sabaton börja vara ivägen för mig och jag ska spela en liten stund.
Till top