Miicha

Mitt liv som jag.

Bilder.

Allmänt Permalink0
Igår var jag ute med bilen en svnäng, passade på att handla lite och sen får jag ut till skogen och kollade läget lite och några bilder vart det på dittan och dattan.
 
Denna bil (nissan) har stått där ett bra tag och sen vart det att någon målade lite på den och på bagaget så hade dom hett dit lite blommor, sedan så började någon att ta sönder bilen ännu mera så nu ser den mest tråkig ut och förstår inte varför den står där utan att någon tar bort den till skroten.
 
Sen vart det en bit längre bort och skulle kolla på utsikten men jag tycker att det inte är så bra utsikt där så fortsatte en bit bort, men på bilden så kan man inte se så mycket än bara själva grusvägen.
 
Någon som saknar en trappa?
Eller om det är någon jägare som sitter på den och spanar efter älgar, men vad vet jag?
Tyckte det var rätt grymt med en trappa mitt ute i skogen övergiven så där.
 
Och till sist en lite vatten bild och det är rätt strömt där..
När man kör efter grusvägen eller snarare en skogsbilsväg så kommer man till asfalt helt plötsligt och ser detta, rätt fint faktiskt.
I området finns det även vindskydd där man kan sitta och grilla eller bara ta det lungt framför en brasa och mysa en stund, jag har varit där och grillat korv och saltfläsk och det är väldigt mysigt faktiskt.
 
Till top