Miicha

Mitt liv som jag.

myTaste for Blogs!

Allmänt Permalink0
Här är en perfekt blogg för er som älskar att laga mat och vill tipsa på det ni gör för middag, lunch med mera.
Tjäna pengar på det ni delar av er som tips till mat och få erfarenhet och tips av andra.
 
Själv funderar jag på att skapa ett konto på myTaste och dela av mig med mina godaste recept och ännu mera!
 
Här ovan är det en bild från denna sida som tjänsten tillhandahålls av mytaste och det är så klart en Beef Wellinghon som jag skulle vilja testa och det kommer jag att klara gallant.
 
Om man älskar att baka eller laga mat så är denna sida perfekt så gå in dit och starta ett konto redan nu kostnadrfritt och tjäna lite pengar och och dela på en pott pengar varje vecka så får man lite mer, dels är det bra för då kan man ju laga mera mat och testa sig fram och dela med sig om det är gott!
 
 
Till top