Miicha

Mitt liv som jag.

The Little Death.

Allmänt Permalink0
Ja denna film kanske man inte kan rekommendera för barn under 15 år kanske som jag skulle tycka.
Handlar mycket om sex i ralationer och om hur dom kan göra sitt sexliv till det bättre.
 
Det finns massa ord som man kan översätta men jag tänker inte göra det nu men just vissa saker som man kan tända på, som att någon kille gråter kan man bli tänd på, rollspel, våldtäkt, S & M, blir tänd på någon som sover som man älskar (ja mest troligt då sambo som man lever med), ja man kan tänka på allt möjliga saker och det är lite det filmen handlar om.
 
Men det är som inget naket som är nå och visst det är som misshandel och dödsorsaker i filmen, men jag gillade den filmen ändå och det var en som handling om andras förhållande om hur dom ville göra det bättre eller sämre i förhållandet.
 
Sen var det en döv tjej som jobbade på ett översättnings byrå kanske man kan kalla det för och hon har inte sagt att hon är döv för annars kan hon ju inte jobba där.
Det är en kille som ringde via Skype då för att han ville prata med en sex telefonist kanske det heter och hon ringer till "Heta linjen" åt honom, man får skratta lite.
När hon väl lägger på så ville denne kille prata privat med henne då han kände sig så ensam, dom fann varandra och det syntes.
 
Nä denne film var helt okej att se på.
 
Till top