Miicha

Mitt liv som jag.

Min natt!

Allmänt Permalink0
Vi gick och la oss vid 21-21.30 ca för dels så var jag världigt trött.
Vaknade några minuter före midnatt och kunde inte somna om, låg och drog mig i säkert 30 minuter och sambon snarkade och kunde inte få tyst på honom.
Gick sen (ca 30 min senare) ner till källaren och såg att det var 70 grader i vattnet så jag tände lite i pannan så det skulle fortsätta att vara varmt tills morgonen, det var lite segt men jag fick upp elden i pannan så jag gick upp ca en timme senare.
Jag ville inte störa sambon som sov i vårat sovrum så jag gick in till barnens rum för att sova där.
Gick för att lägga mig i sängen och då vart Jessie nyfiken då en dörr öppnades så hon följde med mig in och var allmänt kelig, efter en stund då gatt jag gå på toaletten.
Tillbaka till sängen och försökte sova men det gick så där då Jessie ville kela och spinna och gosa så det gick inte så bra men jag som älskar mina djur kelade tillbaka.
Mina tankar gick hela tiden runt, runt och runt och det som kom upp var "Zelda the dog, Lasse man och Jessie the queen" flera gånger runt om i huvudet.
 
Lyckades somna men efter ett tag så vaknade jag igen och kände att Jessie låg vid min sida så jag vände mig om, Jessie som var väldigt mattekär började spinna och gick runt och la sig vid min sida igen som var framför magen.
Hörde tillslut att sambons väckarklocka ringa 04.20 ca och tänkte "men ska han inte stänga av den?", tilslut gjorde han det och då var det kört för mig att somna om i ca 30 minuter.
Så min klocka ringde kl 5 så man skulle hinna duscha och äta frukost innan man for till jobbet.
 
Nu sitter jag här vid datorn allmänt trött och slut men för tidigt att sova, men jag hoppas att jag kan få sova inatt för annars blir jag som galen!
 
Hoppas ni har haft en bra tisdag!
 
 
Till top