Miicha

Mitt liv som jag.

Bättre!!

Allmänt Permalink0
Idag så kommer det nog vara en bra dag.
Men det började med att jag ville ha rostade mackor men såg att brödet började mögla så det sket sig lite där, men jag var bara lite sugen men hungrig är jag inte.
Gjorde iordning min egna latte som jag drack och njöt så nu blir det att ta medicin som jag måste ta för annars så blir mitt humör väldigt låg och då kan jag sova i 48 timmar i sträck och vägra med allt möjligt, jobbigt.
 
 
Idag så ska sambon besiktiga sin bil som han köpte för några veckor sen och jag vet inte om jag ska med eller inte men det är inte för än eftermiddag han ska dit så då hinner jag tänka om jag ska med eller inte, men mest troligt så åker jag nog med dit och se om han behöver sällskap hem med bussen eller inte ;) Hihi.
 
Snart ska jag ner till källaren och hänga upp lite tvätt och starta en maskin (skönt att ha egen tvättmaskin) så man får lite mera rena kläder.
 
Känner mig lite deppad då man har blivit lite tjock runt midjan för hade varselbyxor (reflex) som jag kunde ha perfekt förut men nu är det några cm som fattas så jag kan inte knäppa byxorna mer, så det är lite depp men jag ska nog känpa för att ha dom byxorna igen så man kanske mår bättre om man börja röra på fläsket lite. :)
 
Hoppas ni får ha en bra fredag! 
Till top