Miicha

Mitt liv som jag.

Rosa tigerkaka.

Allmänt Permalink2
Blev som lite less på den vanliga färgen på min tigerkaka så jag köpte röd karamellfärg och gjorde den lite roligare.
Lyckades göra den väldigt god denna gång och lite smått kladdig i mitten var den och det kan man se på bilden.
Sen då jag bakar så gillar jag inte ströbröd så mycket då det knastrar så komstigt i munnen så jag använde havregryn istället och funkade väldigt bra och så vart det som godare till kakan.
 
 
Men visst ser den väldigt god ut? 
Kan lova att det var den också ;) Så nu ska jag ta en till bit.
#1 - - Anna:

Åh så gott!
Ha en fin fredag! :)

#2 - - Anonym:

Det där kladdkaka men rosa. Ser inte gott ut 😕

Svar: Rosa tigerkaka, men det var gott :) Smaka precis samma som det bruka vara utan karamellfärgen :D
Michaela Johansson

Till top