Miicha

Mitt liv som jag.

En glad nybliven pappa.

Allmänt Permalink0
När jag var klar med tavlan jag gjorde till min sambo som han skulle få så slog jag in den i tidningspapper då det inte fanns något annat.
Han har ju 2 fina barn sen tidigare som han älskar (tyvärr träffar han dom för tok för lite) så fick han en till. 
 
Han kom hem sent från jobbet då han jobbade över och jag ville att han skulle öppna direkt då jag inte orkade vänta tills Julafton.
Han undrade så klart va det var och öppnade och reaktionen var lite seg då han nog inte riktigt förstod va det var men han reagerare stort och nästan blev tårögd.
 
 
Vi har försökt att bli med barn nu i 3 år och nu lyckades vi med det, efter aborten har det varit svårt för mig att bli gravid och nu var det dags och kroppen var redo och färdigläkt.
 
Det kanske känns lite äckligt med ett test så där på väggen som när nedkissad men det tänker man inte så mycket på direkt utan vad som vi väntar.
Jag är som lite panikslagen över vad som händer och sker i magen då jag aldrig varit med om det förut och mår illa och vet inte hur man ska få bort illamående på ett bra sätt.
Kaffe drickandet är i botten och vill knappt ha det och röker gör jag inte då jag inte ens är sugen på det.
Suget på något finns inte just nu utan mest illamående och nästan inte hungrig utan vill som inte äta då hungern inte är där så mycket och kisseriet är det inget fel på då man går var femte minut som det känns.
 
Hickar gör jag mer tydligen och kan hicka några gånger under en dag till skillnaden från förut.
 
Undra vad som kommer hända med kroppen längre fram?
Till top