Miicha

Mitt liv som jag.

Träna?

Allmänt Permalink0
Jag har funderingar på att börja att träna men jag har som inte haft insperation eller ork till det och så inte så bra kläder till det heller.
Men jag vill komma i form igen som jag var då jag var yngre och så att man mår bättre i både psyket och i hälsan.
 
Men hur kan man få orka och insperation till att börja träna?
Jag behöver verkligen det och så har man en hund också och hon behöver mycket motion, så det skulle vara perfekt att börja att motionera mer men som sagt, jag har ingen ork till det just nu så behöver lite puchning till det.
 
Jag har saker hemma som jag kan träna med som en crosstrainer och hantlar men dom bara står och samlar mycket damm så man måste dammtorka det titt som tätt då de bara står, men jag måste verkligen börja så man kan börja må bra igen.
 
Men hur ska man börja?
 
Jag vill och jag kan träna men just man måste ha puchning till det så man kan komma igång och med rätt redskap så kommer det gå bra och så klart med rätt kläder också så är det pricken på iet om man säger så.
 
 
Hur mycket kan man börja med träningen då man inte är i form?
Gå en prommenad i 30 minuter varje dag, eller en timme?
Står på crosstrainern i 20 min, eller 30?
 
Till top