Miicha

Mitt liv som jag.

Strawberry.

Allmänt Permalink0
Idag efter middagen så for jag en sväng till en annan by för att köpa choklad där som var super god (Marabou med Oreo) och då jag kom hem så höll min pappa och hans tjej med att rensa jordgubbar förfullt som vi skulle äta gemensamt alla 5 här i hushållet just nu :)
Så gott var det!!
 
Synd att jag inte hann ta en bild eller snarare så tänkte jag inte på det dock men ni vet ju hur jordgubbar och grädde ser ut så ni kan ju tänka er tanken på hur det smakade och det var så gott, men min farmor tyckte att det var väldigt surt men det tyckte inte vi andra.
 
Till middagen så fixade min pappa potatismos (egen) och jag kryddade kycklingklubbor som skulle vara i ugnen ett tag och så gjorde jag min créme frieche sås som vart väldigt omtyckt här för de som inte smakat den förr :) 
 
Nu ska jag ta det lugnt i den ljuvliga tystad och se vad morgondagen har att erbjuda, men det blir massa regn och rusk är jag rädd för så man får nog vara inne och ta det lugnt och små städa lite inför fredag kväll eller lördag morgon beroende på hur det ser ut för en viss person :)
 
Ha det gott alla där ute.!!
Till top