Miicha

Mitt liv som jag.

The Pack.

Allmänt Permalink0
Sa till min sambo att jag ville se en film som hundar är med i men sa aldrig att den var läskig för då blir svaret ett starkt nej.
Hedde på filmen och tillslut så förstod han att det var en läskig film (enligt han).
 
Ett gäng vildhundar i Australien härskar runt vid en lantgård och dödar bondens får och bonden har ingen aning att det är vildhundar som härgar runt.
Hundarna kommer till huset där dom bor och börja ta sig in i huset och dom tror inte att det är rabies som det rör sig vid.
 
Dom är väldigt agressiva och dödar allt som rör sig och dom är i jakt hela tiden.
 
Jag tyckte att det såg ut som varg/schäfer då man såg hundarna i nära håll och att dom inte var data gjorda.
 
Denna film var väldigt spännande och rätt så bra om man gillar sånna filmer vill säga, men jag gillar inte då djuren far illa men i filmer så far dom inte illa som turen var.
Spännande och rekomendera starkt att se denna film om man gillar lite skräck och spänning, så då ska man ha släckt och rätt så mörkt inne så det höjer stämningen lite.
Våran hund reagerade lite och då dom började att skrika så kom hon sakta mot en och la huvudet på armen och magen för att allt är bra eller om hon vart lite rädd, det vet jag inte.
 
Men se denna film så får ni en liten spänning en stund ;)
Till top