Miicha

Mitt liv som jag.

Snart avslutat.

Allmänt Permalink0
Imorgon så är det slut med president valet i Usa.
 
Jag personligen hoppas att Clinton vinner för dels så skulle det vara awsome med en kvinna som blir president, den första detsutom.
Sen så gillar jag inte Trump så värst väl utan tycker att han är knepig i talet och hans resonemang och dels hans kvinnosyn är inte på topp så han skulle förstöra mycket för Usa om han vinner som jag har som känsla.
 
Men man får helt enkelt se imorgon när rösterna är räknade och jag håller tummen om att Clinton vinner för tror att hon har mycket att ge.
 
Vem tror ni vinner valet?
 
Såg på Tv3 imorse på Aftonbladet morgon att en skola i Usa med barn så har dom gjort så att barnen får rösta på A eller B utan att veta vilka namn dom röstar på utan dom får veta vad dom vill göra för landet, så dom har röstat på att Clinton ska vinna och dom i den skolan har gjort så i bra många år och dom har alltid haft rätt.
Hoppas att dom har rätt denna gång också.
Till top