Miicha

Mitt liv som jag.

Måndagen.

Allmänt Permalink0
Idag erbjöd morgonen på extrem dimma så jag såg inte vägen som är några meter bort, såg inte lägdan utanför.
Lite senare så kom hundarna och ville sova en stund till vid mig på soffan, Lasse och Sabaton lekte väldigt mycket och levde om.
 
Efter jag såg på det jag bruka se på förmiddagen så gick jag och hundarna ut och jag kollade hur kofångaren på bilen såg ut som då jag hade spraymålat den igår (blank svart), såg bra ut.
Lät kofångaren torka lite efter att det varit kallt inatt så jag kunde spraymåla lite till.
 
Gick in och fixade lite kaffe och hundarna va kvar ute.
Pratade med mor min en stund.
Tvättade upp lite kläder (två maskiner) och hängde upp de då maskinen var klar och laddade en till.
 
Gick ut för att spraymåla kofångaren lite mer och lät de torka igen, tog in Nubis som skällde väldigt mycket och Zelda fick vara kvar ute då hon njöt så mycket.
 
Diskade lite, pratade mer med min mor och höll på med datorn och plattan.
 
Tog upp tvätten.
Gick ut för att he kofångaren på bilen och sprayade lite med svart på kofångaren där de behövdes, känns rätt bra då man fick dit lite svart färg på bilen då kofångaren hade släppt lite på lacken.
 
Sambon kom hem och jag kunde hämta ut paket jag fick på Ica.
Sambon fixade lite mat så vi kunde äta lite (hade ingen mat hemma så han fick köpa då han var på byn), drack kaffe och tog det lite lugnt.
 
Nu sitter jag här och känner mig smått rastlös och fundera på att rensa kattlådan och sen hoppa in i duschen.
Till top