Miicha

Mitt liv som jag.

Filmer 2017.

Allmänt Permalink1
Dessa filmen jag delar med mig kommer ut 2017.
 
Fifty Shades Darker.
Älskade första filmen och jag håller på att läsa just denna bok som kommer snart ut på film.
 
Annabelle 2.
Har första filmen men såg inte på hela då jag tyckte den var lite små läskig men ser framemot ändå att se på hela och även på andra.
 
Pirates Of The Caribbean.
Bra filmer helt enkelt men har dom inte fått nog? Kommer dom att förstöra filmen som kommer ut? Är Jonny Depp med på denna också? Ser framemot att se denna också.
 
The Croods 2.
Första filmen är väldigt bra men ändå lite smått jobbig att se på men kommer helt klart att se på andra filmen också då den kommer ut.
 
Skönheten och Odjuret.
Förstöra en gammal disney klassiker? Kan va bra men kan lika gärna att totalt förstöra klassikern väldigt mycket men kommer att se den och se om den är bra eller bara bajs.
 
IT.
Stephen King är en legend och gör alltid bra filmer och böcker så helt klart värt att se denna då den kommer ut.
 
Dumma Mej 3.
Älskar filmerna och minionerna, vad kommer att gå fel? Den kommer nog vara mer än rolig!
 
 
Fast 8, New Roads Ahead.
Kan man inte annat än att längta!? Men det kommer att vara väldigt tomt och tråkigt utan Walker som tyvärr lämnade oss för tidigt.
 
Avatar 2.
Var nog kanske på tiden att dom gjorde en andra film på denna! Första filmen är väldigt bra och helt klart sevärd, men kommer den andra vara lika bra? Det återstår att se.
 
Toy Story 4.
Seriöst? Räckte det inte med de första 3 filmerna!?
 
Då får man vänta och se om detta är något att se på. 
Alltså 2017 kommer dessa filmer nog ut men det är ett tag kvar att vänta.
 
#1 - - Emelie Karlsson:

Är jätte konstig nog jätte exalterad för dumma mej 3 och the croods 2. Även självklart beauty and the beast (pga ewan mcgregor) och avatar!! Så konstigt att den äntligen kommer ha premiär

Till top