Miicha

Mitt liv som jag.

Hund mamma.

Allmänt Permalink0
Snart så är det dags för Zelda att föda.
Hon börja produsera mjölk och man kan känna små klumpar i hennes mage men ingen rörelse ännu men det kommer nog.
 
 
Hon är väldigt matte kär och husse kär och irriterad på andra djuren i hemmet men det kan man förstå.
Vi håller på att rengöra och rensa i andra hallen där hon ska få vara i lugn och ro då det är dags för valp födning och lägga dit en massa tidningar, trasiga lakan och handdukar.
Hon ska få vara där på nätterna då det börja ta sig så hon blir van och att hon lämnar av sig hennes lukter på handdukarna och lakan så valparna kommer bli trygga.
Självklart så ska jag vara med henne då det är dags, jag har hört mig för och det skulle vara lugnt att jag ska få vara med henne då.
 
Ska absolut bli spännande då jag inte haft ett djur som är dräktig så det ska bli spännande att se även om det inte är den vackraste synen men.
Till top