Miicha

Mitt liv som jag.

Växer så det knakar.

Allmänt Permalink1
Nu har det gåt en vecka och snart 2 dagar (ikväll) då valparna kom till världen och det har gått så bra och Zelda är så enormt duktig med valparna så man känner sig väldigt stolt.
Jag iallafall har bestämt mig att behålla en valp och det var enda hanen som kom till kullen och resten är tikar, någon är tingade och några är intresserade av dom och vill kolla på dom först men då får dom bli lite större.
 
 
På bilden är det hanen som ligger i min famn och sover en liten stund.
Dom har ännu inte öppnat ögonen men det kommer dom göra om några dagar då dom bli närmare 2 veckor gammal och det är inte så långt kvar.
 
Magen min växer så det knakar och det känns mer och mer konstigt då man knappt kan lyfta saker som man är van vid, men nej det går inte för då stramar det åt magen och det kan ta skada på mig och bebisen.
Är nu i  vecka 13 men om man ska vara noga så är det vecka 12+2 som dom egentligen räknar men tycker att det är lättare att säga vecka 13 istället. :)
#1 - - Anonym:

Det tar inte skada när man lyfter varken för dig eller fostret.

Till top