Miicha

Mitt liv som jag.

Fifty Shades Darker.

Allmänt Permalink1
Äntligen så såg jag denna film men på Dreamfilm dock, var några sener som fattades som man såg direkt då själva klippningen blev så knäpp.
Men så klart så ska jag köpa filmen då den kommer ut och läsa ut boken.
 
Men det var vissa saker som inte ens var med i boken och vissa var ju med, men man kan ju så klart inte vara precis som i boken för då blir det en väldigt lång film (inte för att det gör mig något).
Till dig som sett första filmen ska absolut se Darker för den är spännande (jag grät lite, gravidhormoner) och väldigt sexigt kan man säga.
Dels så får man ju se Christian Greys (Jamie Dornan) fina rumpa i filmen som i första, lite ögon godis.
 
 
Mr.Grey öppnar sig mera för Ana och det uppskattar hon för hon har ju tjatat rätt mycket på honom att öppna sig och prata lite om hans förflutna, speciellt om hans mamma som dog då han var 4 år.
Man får se Mrs.Robinson (som spelas av Kim Basinger) för första gången och det gillas inte av Ana direkt då hon ser henne som en person som har sex med underåringa (till en viss del förstår man), men Mrs.Robinson och Mr.Grey ser inte det på samma sätt som Ana direkt.
 
Mrs.Grey (Mr.Greys mamma) får veta om Mrs.Robinson och Christian och kastar ut henne ut från huset och aldrig vill se henne igen, men just vad som hände efter det vet jag inte då de inte stod i boken (ännu) eller så var klippningen konstig då jag streamade så kunde inte se den absolute hela filmen.
 
Nä den är spännande och väldigt sexig så denna tycker jag att ni FSOG, FSD älskare ska se på!!
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Den är så bra :)

Till top