Miicha

Mitt liv som jag.

Gravid, sjuk och 7 valpar.

Allmänt Permalink2
Känns som ingen bra kombo direkt.
Men nu är jag någerlunda frisk och pigg så nu kan man ju göra saker hemma, mer än vad man kunde göra då man var sjuk (dumma förkylning).
 
Imorse så myste jag lite med en av valparna i sängen och hon snodde min kudde och jag la på henne lite täcke så hon skulle bli varm (pannan hade stannat), men hon tog av sig täcket efter ett tag.
 
 
Dålig bild men syns att det är en liten valp på 6 veckor (idag).
 
Och idag så är jag i vecka 18 (17+0) och det börja kännas i magen att det är något där men känner ingen spark än så länge men får vänta några veckor på det.
Om 2 veckor så ska vi fara iväg till Östersund på ultraljud så det blir väldigt spännande och se hur bebisen mår i min mage..
 
Nu ut med dom stora hundarna och sen så ska man nog ta det lugnt (valparna har fått mat) om det går vill säga då valparna börja vakna till liv igen och skälla och busa o ha sig.
 
#1 - - Anita:

Men söt :D

#2 - - Linnea h:

Har alla valpar fått nya hem

Svar: Det är en valp som ska få ett nytt hem :) Sambon och jag är lite oense om vilken av tiken och hanen vi ska ha då vi vill olika.
Michaela Johansson

Till top