Miicha

Mitt liv som jag.

babyträff.

Allmänt Permalink1
Igår var det första gången för mig och Delina att vara på en träff för bebisar.
Hände inte så mycket, inte mera än prat och lite fika men det var väldigt kul att få komma ut och träffa folk ändå trots allt.
Delina sov hela tiden vi var där så det var lite tråkigt men det var ändå skönt för min del (ha ha).
 
 
Imorgon så blir hon 3 veckor och det har gått så snabbt allt, så snart blir hon en tonåring och hatar mig om det ska gå så här snabbt.
Idag så har hon inte sovit så mycket utan mest av och till hela tiden och ätit rätt mycket men då blir det bra till kvällen då hon kommer förhoppningsvist sova.
 
#1 - - HO:

går du inte på träffarna längre

Svar: Har inte haft så mycket tid att gå dit, men jag ska försöka att gå dit nästa gång träffen är.
Michaela Johansson

Till top