Miicha

Mitt liv som jag.

Köpa däck och fälg är dyrt.

Allmänt Permalink0
Man ska ha rätt dimention till sin bil när det gäller däck och fälg och det kan vara svårt att se vad det är om man inte kan det vill säga.
Men det hittar du oftast på själca däcket om vad det är för dimention på den te.x 175/65/15 och då är det bara att kolla på:
Gummihuset.se Så dår du billigt pris och så får du det hemlevererat till ett bra pris faktiskt! 
 
Jag välje det då jag tycker att det är lätt och enkelt att beställa där och så är det ju till ett bra pris för den delen också! 
Men om man inte har råd att betala hela summan så finns det ju räntefri avbetalning så det är ju hur bra som helst tycker jag, räntan kan vara väldigt dyr så då är det bra då det är fri från det! Hihi! 🤑
 
Jag ska köpa sedan snygga fälgar till min bil och då blir det på denna sida så klart! 
 
 
Till top