Miicha

Mitt liv som jag.

Gårdagens intervju.

Allmänt 2019 Permalink0
Igår var jag ju på jobbintervju och jag tyckte själv att jag gjorde ett bra intryck med chefen, han ställde frågor som jag glatt svarade på samt alltid ett leende på läpparna och bra ögonkontakt (har inte bra ögonkontakt men nu gatt jag).
 
Första intrycket var att han hade en hund uppe på kontoret och han skulle som göra allt för att hunden inte skulle nosa på mig, han frågade om jag var rädd för hundar så jag svarade "Nej det är jag inte, har själv hund hemma", så då släppte han allt och så hunden fick komma och lukta på mig och så söt han var! (hunden alltså)
 
Han frågade om var som var negativt med mig på ett jobb och sa att det är tunga lyft men är envis så jag frågar inte om hjälp, men det var inga tunga lyft så det var ju bra.
 
Gick därifrån med ett leende och tänkte "FAN! Jag kan ju teckenspråk så det kan ju vara bra för han att veta, jag skicka email åt han då jag kommer hem", så det gjorde jag.
Väntar nu på svar om man får sommarjobbet eller inte men jag har som inga höga förhoppningar för då blir man ju bara besviken om man inte får det.
Jag tror att jag gjorde ett bra intryck igår, kändes som så iallafall.
 
Pussar och kramar 😍
 
 
Till top