Miicha

Mitt liv som jag.

En mini promenad.

Allmänt 2020, dotter, familj, hundar Permalink0
Idag är man ensam med både dotter och hund, som turen var så var det uppehåll på snöandet och gick en liten promenad med Zelda och dottern fick helt klart följa med.
Det gick bra men behöver mera träning på Zelda (6 år) att gå "finare" när man går med barnvagn och vill gärna ha båda händerna på vagnen då man går också, sedan när det gäller att gå över vägen så kan hon "rycka" till i kopplet och det är inte så kul då det är halt så har henne nära så hon vet att hon inte kan dra mer i kopplet för att komma snabbt till andra sidan av vägen.
 
 
Gick den vanliga rundan som jag brukar gå på kvällen med henne då jag kände att jag hade totalt fel skor på mig även om det är vinterskor, lite halt blev det så vill ha dubbar på så går det bättre så man slipper gå som Bambi på hal is.
 
Dottern växer och utvecklas väldigt bra och är redan 7 månader för ev vecka sedan, hon kan stort sett sitta själv men faller sedan så koll måste man ha en stund till men träning ger färdigheter.
Till top