Miicha

Mitt liv som jag.

Mys kväll.

Allmänt Permalink0
Streama en film på datorn och kopplat det till tvn. Tända lju, sovande dotter och jag fixade varm choklad men blev starkt så ska spä ut det med lite mer mjölk och så tog jag h mackor till det. Kan som inte bli bättre tycker jag 😊


Har pluggat idag och inget mer denna vecka då jag blev klar med min uppgift samt att jag pluggat klart i boken, skulle inte ha pluggat så mycket kan jag känna nu för nu har jag ju inget att göra men får ta och rensa lite. Måste få till ett, ställe i huset där man kan lägga in saker som vår dotter inte kan ha längre men det får gubben fixa. 
Bor som i ett stort hus men utrymme finns som ändå inte. Måste organisera lite så jag kan lägga undan lite.
Gick ut med Zelda ikväll och det var som smått halt och nu har man ont i ryggen, gick nog lite konstigt. 
Snart blir de sängen för min del och se vad morgondagen har att erbjuda. 
Till top