Miicha

Mitt liv som jag.

Lite städdag

Allmänt 2021, familj, städar Permalink0
Tvätten står i högsta hugg och hoppas på att det går bra nere i kvällaren så det inte blir så mycket vatten på golvet som är där, det är tydligen lite stopp i avloppet (vet inte hur man fixar det) men ska kolla lite snabbt då andra maskinen är klar innan jag ska hänga upp det i övervåningen.
Dottern sover just nu och lär nog vakna om en stund så får då passa på att göra saker som man inte kan göra då hon är vaken, hon behöver ju passning samt koll på vad hon gör så hon inte gör illa sig eller gör något som hon inte ska göra.
 
Bjuder på en några dagar gammal bild.
 
Jag och min syster tog en liten tur mot ett ställe so heter Johannesberg och hon ville kolla ut över sjön, jag tog bilder. Det är så fint nu då isen börja smälta och ser ut som små glaciärer på sjön.
Till top